tweededag - Reisverslag uit La Cala De Mijas, Spanje van Donna Loo - WaarBenJij.nu tweededag - Reisverslag uit La Cala De Mijas, Spanje van Donna Loo - WaarBenJij.nu

tweededag

Blijf op de hoogte en volg Donna

08 September 2014 | Spanje, La Cala De Mijas

Vandaag begon de dag lekker rustig. Heerlijk uit kunnen slapen en gewacht op twee nieuwe meiden die vandaag zijn aangekomen. Toen ze aangekomen waren hebben we ze even rondgeleid en zijn daarna eten wezen halen, want had natuurlijk weer is honger.

Daarna gingen we naar het strand even zwemmen en zonnen. Zij zijn super erg verbrand en ik gelukkig maar een heel klein beetje.
Het was vandaag rond de 30 graden maar wel een heerlijk windje!

Toen de andere meiden van werk terug waren van stage was het onderhand etenstijd.
Het viel me vandaag en gister al op dat al het eten hier niet te kanen was....
Maar besloot toch een salade te maken met wat van die kroketten ofzo. we hadden nog olie op het fornuis staan dus ik en Britt besloten dat te gebruiken. Maar toen die kroketten er eenmaal inzaten vielen ze helemaal uitelkaar :( en mn salade...... omijngod die was echt echt echt niet lekker. En aangezien mn peer al niet lekker was en Britt's appel heel warm en melig was, besloten we naar een snackbar te gaan, eind goed al goed dus.

Morgen lekker stage lopen voor het eerst! ben super benieuwd.
Helaas moeten we 6 uur al op en een half uur erheen lopen in die hitte.
Maar goed het wordt vast een leuke dag.

• 11 September 2014 - 22:16

Linda:

Hoi Donna
    Nou ben blij dat het tot nu toe bevalt buiten het eten om dan. Dat lekkere weer is ook geen straf.
    Ben benieuwt hoe je avontuur afloopt dus wel geregeld schrijven he. Veel plezier nog xxx

Verslag uit: Spanje, La Cala De Mijas

Daar ging de wekker dan om 2:30 uur..... niet vooruit te branden toch maar snel onder de douche springen. eenmaal alles echt ingepakt gingen we om 3:30 uur vertrekken naar schiphol, gezellig met mamsie en Tim. Toen we daar aankwamen gingen we even wat drinken want we waren natuurlijk véél te vroeg. Na het drinken moesten we op Britt wachten ( mijn vriendin waarmee is stage loop in La Cala de Mijas) en als verrassing waren daar opeens mn nichtjes, Soraya en Dilara en mn tante Jacqueline. Eenmaal gedag gezegd moesten we gelijk door dat controle ding heen. Dat poortje ging voor het eerst niet af bij mij...

In het vliegtuig zaten we naast een aardige man met een soort zuurstoftasje, geen idee wat het was. De reis was saai en het leek alsof mn oren gingen ontploffen bij de landing.

In Malaga aangekomen werden we opgewacht door een vrijwilliger, Brian, een hele aardige man die uit Engeland komt. Hij liet ons de supermarkt zien, de zee ( die 100 meter van ons vandaan ligt) en kroegjes/clubs enz. Daarna gingen we naar ons appartement. Een appartement voor 7 personen. We kwamen daar aan en er was nog niemand, dus besloten we even eten te kopen en daarna naar het strand tegaan.

Uurtje later was ik bekaf en besloot aan siësta te doen...
2 uur later gingen we wachten op onze huisgenootjes. 3 hele aardige meiden van het Wellantcollege.

Na wat gekletst te hebben gingen we nog meer boodschappen halen en lekker eten.

Straks gaan we nog even kraampjes kijken en dan lekker bedje induiken.

Dit was mijn saaie verhaal. Morgen meer.

byebyee