Dag 4 - Reisverslag uit La Cala De Mijas, Spanje van Donna Loo - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit La Cala De Mijas, Spanje van Donna Loo - WaarBenJij.nu

Dag 4

Blijf op de hoogte en volg Donna

10 September 2014 | Spanje, La Cala De Mijas

Zo daar gingen we dan, dit keer later opstaan, gewoon omdat dat kan...
Weer een halfuurtje lopen naar ACE, maar het was dit keer gelukkig minder warm.

Heb vandaag de zelfde sectie (deel van asiel) gedaan als gister, het enige balen daaraan is dat het de grootste sectie is van alle 4, dus we waren best lang bezig.

Heb vooral ook veel hondjes geaaid en vriendjes met ze gemaakt.
Ben er nogsteeds niet overuit hoe lief die honden zijn.
iedere keer weer word ik verliefd op een hondje, best rot maarja.

Vandaag was dus eigenlijk de heledag schoonmaken/voeren enz.

Daarna dat hele pokke stuk terug gelopen, dacht dat mn voeten eraf zouden vallen maar gelukkig zitten ze er nog aan.
We gingen gelijk door naar de supermarkt want als ik eenmaal op die bank zit kom ik er niet meer af ook.

Daarna heb ik lekker zelf bloemkool gemaakt met een cordanbleu ( ofzo) en een kaassausje. Natuurlijk ging alles helemaal mis maar het was zo ontzettend lekker na al dat vette eten!

Nu ga ik lekker slapen, vandaag gaan we nog iets later opstaan zodat we nog even die 10 minuten extra slaap hebben, want zoals iedereen weet zijn die 10 minuten echt vet lang als je moe bent.

Slaaplekker.

  • 11 September 2014 - 08:37

    Alma:

    Hoi donna. Wat kan jij leuk schrijven zeg! Heb me rot gelachen :-):-)
    Lekker hè zo'n zonnig land... Heb je in t weekend ook stage dagen?
    Nou ik lees t wel in je volgende verslag. Kijk er naar uit.
    Veel succes en sterkte. Groetjes alma

  • 11 September 2014 - 21:51

    Donna Van Loo:

    Hoihoi Alma!
    Ja iedere week veranderd het weer, deze week heb ik toevallig wel zaterdag en zondag vrij.
    Volgende week heb ik weer een ander rooster helaas!

    Groetjes Daar!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Donna

Ik ben zit 2 maanden in La Cala de Mijas, voor stage bij ACE-charity.

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 2987

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 08 November 2014

Mijn eerste reis

08 September 2014 - 08 November 2014

Tweede dag

Landen bezocht: