dag 5 en 6 - Reisverslag uit La Cala De Mijas, Spanje van Donna Loo - WaarBenJij.nu dag 5 en 6 - Reisverslag uit La Cala De Mijas, Spanje van Donna Loo - WaarBenJij.nu

dag 5 en 6

Blijf op de hoogte en volg Donna

13 September 2014 | Spanje, La Cala De Mijas

Gister kon ik niet schrijven, want gister gingen we lekker uit tot 5 uur snachts. Was super gezellig (in de irish pub). Gister deed ik voor het eerst samen met Britt het hondenhotel. In het honden hotel zit een deel van het asiel en het andere deel is pension. Ik en Britt moesten alleen de hokken schoonmaken die van het asiel waren.

Alleen daar waren wij natuurlijk zo klaarmee want het waren echt maar iets van 8 hokken,. Dus toen we klaar waren gingen we lekker knuffelen met twee pupjes die super schattig waren.

Helaas moesten we ook weer naar het asiel.... niet zo erg denk je dan tot je beseft dat dat hotel helemaal boven op een berg zit.... de heen weg was niet alleen een hel maar terug ook. we moesten ongeveer 2 a 3 keer heen en weer lopen :( op een gegeef moment wilden mn benen niet meer verder dus werd steeds chagrijniger en chagrijniger. Toen bleek dat we beneden ook nog super veel klusjes moesten doen. Nou echt je kon mn dag niet erger maken. Toen ik besefte dat ik die enorme reis naar huis nog moest maken en boodschappen moest doen werd ik al helemaal naar en besloot gewoon even een taxi te pakken met zn 4en (1.50 per persoon ;O)

Ik had lekkere salade gemaakt met ui, tomaat, appel, komkommer.. mmmmmm en met hotdogs.

Vandaag was ik heerlijk vrij we hebben eigenlijk alleenmaar boodschappen gedaan en rustig gezeten en gekletst en geskypt. Vandaag heeft mijn huisgenootje Jamie heerlijke spinazie met aardappelen en een cordon blue gemaakt, daar was ik echt aan toe.

Natuurlijk gebeurd er altijd wel iets bij mij... dus ook vandaag. Ik liep naar boven om te skypen met mn mama dus besloot het enige mini lampje in onze kamer aan te doen omdat het zo ontzettend donker was.
Alleen toen ik die stekker in het stopcontact stak (je raadt het al) BAM lampje ontplofte en alle elektriciteit viel uitt (graag gedaan). Dus ik helemaal in shock door die ontploffing, snel naar beneden gerend. Gelukkig was derest snel gefikst.
We hebben nu alleen wel een hele donkere kamer zonder licht... -.-

Ik ga nu lekker slapen., kan gelukkig uitslapen *ahyeah*
Leuk dat jullie dit lezen... als iemand een hondje wilt dan niet vergeten te reageren want daar zijn supersupersuper leuke hondjes die echt een baasje nodig hebben.

Ohja en niet vergeten te doneren. de donaties zijn met 15% gedaald en iedere euro hebben ze hard nodig voor operaties en alles. veelwerknemers zijn al ontslagen helaas.


Sleepwell.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Donna

Ik ben zit 2 maanden in La Cala de Mijas, voor stage bij ACE-charity.

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 2988

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 08 November 2014

Mijn eerste reis

08 September 2014 - 08 November 2014

Tweede dag

Landen bezocht: