Dag 7 - Reisverslag uit La Cala De Mijas, Spanje van Donna Loo - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit La Cala De Mijas, Spanje van Donna Loo - WaarBenJij.nu

Dag 7

Blijf op de hoogte en volg Donna

14 September 2014 | Spanje, La Cala De Mijas

Vandaag was weer een heerlijke rustige dag!
Lekker uitgeslapen....
Daarna lekkere warme stokbrood (hij was lekker groot)
en ik hou van smeerkaas en die had ik gister gekocht dus dacht; nou dan pleur ik die wel even over het stokbrood. En helaas..... Die smeerkaas was niet te eten ;( dus ik helemaal verdrietig het halve stokbrood opgegeten tot ik die smaak niet meer kon verdragen.

In de middag gingen ik en Britt naar het strand. Had lekker mn zonnenbrand factor 50 mee want tja heb al heel wat ervaring met deze blanke huid...
Ben uiteindelijk voor mijn doen toch heel bruin geworden hihi.
Ook zijn we lekker wezen zwemmen in de zee, de gele vlag stond uit en de zee was zoals gewoonlijk zo koud dat het leek alsof er ijsklontjes in gepleurd waren. Maar gelukkig waren de golven lekker hoog (kan je er lekker in springen enzo :D). Uit de zee komen was een hele kunst, ben meerdere keren geflikkerd en dan werd ik ook nog is mee gesleurd naar de andere kant van de zee. Na een paar keer gevallen te zijn, meters verder te zijn beland en aangevallen door de golven... wist ik er toch nog uit te komen.

Na nog wat zonnen (zonder te verbranden!!!) zijn we naar de winkel gegaan en eten gekocht.
Ik heb voor mezelf sperziebonen met vissticks gemaakt (heel boeiend allemaal ).
In de avond zijn we even wezen softballen op het strand. Tot de studenten die onder ons wonen vertelde dat er veel kreeften rond liepen en dat iemand door zo een beest is geknepen... toen besloten we maar weg te gaan.

Thuis ben ik nog even met mama wezen skypen en hondjes kijken op de ace site .

Nu zal ik het wel even leuk vinden als jullie gaan kijken op de site voor een hondje *Bloosbloos*

www.ace-charity.org (ja moet toch een beetje reclame maken toch)

Nu ik bezig ben met dit te schrijven, hoor ik iedereen beneden schreeuwen dat de wifi eruit ligt. Dus waarschijnlijk komt het er vandaag (zondag) niet op te staan. (verdikkie)

Nou leuk dat jullie dit lezen zie net dat bijna 400 mensen het gelezen hebben!! sta er echt van te kijken..... :D

Nou slaaplekker allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Donna

Ik ben zit 2 maanden in La Cala de Mijas, voor stage bij ACE-charity.

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 2992

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 08 November 2014

Mijn eerste reis

08 September 2014 - 08 November 2014

Tweede dag

Landen bezocht: