dag 8 en dag 9 - Reisverslag uit La Cala De Mijas, Spanje van Donna Loo - WaarBenJij.nu dag 8 en dag 9 - Reisverslag uit La Cala De Mijas, Spanje van Donna Loo - WaarBenJij.nu

dag 8 en dag 9

Blijf op de hoogte en volg Donna

16 September 2014 | Spanje, La Cala De Mijas


Dag 8 was een rustige dag.
Lekker schoongemaakt..
iedere dag gaat natuurlijk iets fout, dus ook deze dag.
Mn arm zit onder de krassen door honden met scherpe nagels en ben met mn arm tussen de deur gekomen dus die voelt helemaal pijnlijk aan.
Voorderest was deze dag niet echt bijzonder!

Vandaag (dag 9), heb ik weer in dat hotel boven op de berg schoongemaakt......... Iets waar is dus geen zin in had, maarja hoort er ook wellis bij.
Ook heb ik even gekeken bij de dierenarts bij castratie. En dit keer ben ik echt mn hart verloren aan een kleine pup. Hij kwam bang binnen dus ging ik hem knuffelen en toen werd ie langzaam vrolijker. Toen ik hem oppakte en kusjes gaf ging hij lekker op mn schouder rusten met zn hoofd en mn hele gezicht onder likken. Als ik hem neerzetten kwam hij gelijk weer naar me toe en op me springen zodat ik hem op ging pakken!

Ik kon mn ogen niet meer van hem afhouden.
Toen ik hoorde dat hij morgen weggaat ( geen idee waarheen ) werd ik echt een beetje heel erg verdrietig.
Want het is de eerste keer dat ik echt een beetje een soort band ofzo met een hondje hier voel.... (zal wel raar klinken met 350 honden hier maarja)

vandaag hebben we lekker pita broodjes gemaakt dat was echt smullennnn .

Maar ben dood moe en morgen lange dag dus slaaplekker allemaal!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Donna

Ik ben zit 2 maanden in La Cala de Mijas, voor stage bij ACE-charity.

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 3000

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 08 November 2014

Mijn eerste reis

08 September 2014 - 08 November 2014

Tweede dag

Landen bezocht: