vierde dag - Reisverslag uit La Cala De Mijas, Spanje van Donna Loo - WaarBenJij.nu vierde dag - Reisverslag uit La Cala De Mijas, Spanje van Donna Loo - WaarBenJij.nu

vierde dag

Blijf op de hoogte en volg Donna

11 September 2014 | Spanje, La Cala De Mijas

Het is alweer de vierde dag... gaat zo snel!
Vandaag heb ik weer mijn sectie schoongemaakt, mn moeder wilt graag dat ik vertel wat het schoonmaken inhoud dus here i go:

Eerst moeten we de poep weg schrapen, dan moeten we met de slang alles schoonspuiten, daarna met bleek schrobben en daarna weer schoonspuiten.
Dat dan bij alle hokken.. de waterbakken moeten ook ververst worden.

Als dat gedaan is en wij pauze gehad hebben dan moeten we voeren.
Ze krijgen maar 1x per dag eten en vaak eten ze heel weinig tot niks, door al die stress.

daarna moeten we alle bakken pakken en afwassen en afdrogen.
Als het eenmaal 3 uur is en we ons knuffel uurtje (ong) gehad hebben dan moeten we de tweede schoonmaak doen.
Dat is bijna hetzelfde als de eerste schoonmaak maar dan alleen alles uitspuiten en droog trekken.

Vandaag heb ik extra veel geknuffeld want had voor het eerst in paar dagen genoeg tijd over (gelukkig maar).

Er is ook een taxi voor ons gebeld, dat was echt zo ontzettend fijn want na al dat werken kun je amper meer dat hele stuk terug lopen.
het kost gelukkig ook maar 6 euro voor met zn allen.

Altijd als we klaar zijn met stage gaan we even boodschappen doen. We hebben dit keer hotdogs gegeten en ik had mn lievelings sla gemaakt ;D

Daarna gingen we met zn 5e een lekker ijsje halen bij zo een soort restaurantje aan zee. Heerlijk met chocola en andere ijs soorten is zo een grote kom mjumm.

We hebben ook nog een leuk enkelbandje gekocht met zn 5e, allemaal de zelfde gesjellig.

Ik heb ook nog een leuk filmpje gemaakt en foto's die ik binnenkort even online ga zetten.

Ik heb al zoveel hondenvriendjes gemaakt.... niet normaal meer, wil er zo graag een mee nemen!!

nou het is 22:00 uur en ben bekaf dus ik ga maar snel weer slapen.

Adios amigos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Donna

Ik ben zit 2 maanden in La Cala de Mijas, voor stage bij ACE-charity.

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 2997

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 08 November 2014

Mijn eerste reis

08 September 2014 - 08 November 2014

Tweede dag

Landen bezocht: